اعلانیه حفظ حریم شخصی

ابلاغیه حفظ حریم شخصی نستله

مفاد:

دامنه مطالب این اطلاعیه

لطفاً این ابلاغیه حفظ حریم شخصی (ابلاغیه) را با دقت بخوانید تا به‌خوبی از سیاست‌ها و روش‌های ما درخصوص اطلاعات شخصی‌تان (Personal Data) و همچنین نحوه استفاده ما از آن‌ها، آگاهی یابید. این ابلاغیه مربوط به افرادی است که تحت عنوان مصرف‌کننده (شما) با خدمات نستله در تعامل هستند. این ابلاغیه شرح می‌دهد که اطلاعات شخصی شما چگونه توسط شرکت نستله ایران (از این پس تحت عناوین مختلف «نستله»، «ما» و موارد مشابه به آن اشاره خواهد شد) جمع‌آوری، استفاده و به‌اشتراک گذاشته می‌شوند. این ابلاغیه همچنین به شما می‌گوید چطور می‌توانید اطلاعات شخصی خود را به‌روز کرده، به آن‌ها دسترسی پیدا کنید و گزینه‌های موجود برای نحوه استفاده از آن‌ها را مطابق میلتان انتخاب کنید.

این ابلاغیه هر دو گروه فعالیت‌های آنلاین و آفلاین ما را درخصوص جمع‌آوری اطلاعات پوشش می‌دهد، که شامل اطلاعات شخصی‌ای که ما (نستله) با استفاده از کانال‌های متنوع مانند وب‌سایت‌ها، نرم‌افزارهای کاربردی، شبکه‌های اجتماعی شخص سوم، خدمات مشارکت مصرف‌کننده (Consumer Engagement Service)، و محل‌های فروش و رویدادها کسب می‌کنیم، می‌شود. لطفاً دقت داشته باشید که ممکن است ما اطلاعاتی را از منابع مختلف (وب‌سایت‌ها، رویدادهای آفلاین) روی هم انباشته کنیم. در بخشی از فعالیت‌هایی که از آن‌ها یاد شد، ما اطلاعات شخصی‌ای را که در اصل از ذینفعان مختلف نستله جمع‌آوری شده است با هم ترکیب می‌کنیم. لطفاً برای اطلاعات بیش‌تر در زمینه نحوه اظهار عدم موافقت خود با مسأله طرح‌شده به قسمت نهم از این ابلاغیه رجوع کنید.  

درصورتی‌که اطلاعات شخصی ضروری را در اختیار ما قرار ندهید (ما خودمان در صورت بروز چنین شرایطی، این مسأله را با استفاده از اطلاع‌رسانی در فرم‌های ثبت‌نام‌مان با شما در میان می‌گذاریم)، ممکن است نتوانیم خدمات/کالاهای خود را در اختیار شما قرار دهیم. این ابلاغیه ممکن است در فواصل مختلف زمانی تغییر کند (به قسمت یازدهم رجوع کنید).

این ابلاغیه اطلاعات مهمی را در حوزه‌های زیر در اختیار قرار می‌دهد:

۱. منابع اطلاعات شخصی

۲. اطلاعات شخصی که درباره شما جمع‌آوری می‌کنیم و نحوه جمع‌آوری آن‌ها

۳. اطلاعات شخصی مربوط به کودکان

۴. کوکی‌ها، فناوری‌های مشابه، فایل‌های واقعه‌نگار/لاگ‌فایل‌ها (log files)، و وب‌بیکِن‌ها (web beacons)

۵. استفاده‌هایی که از اطلاعات شخصی شما می‌شود

۶. به‌اشتراک‌گذاری اطلاعات شخصی

۷. نگهداری اطلاعات شخصی

۸. ذخیره‌سازی و/یا انتقال اطلاعات شخصی شما

۹. دسترسی به اطلاعات شخصی شما

۱۰. گزینه‌های شما درخصوص نحوه به‌اشتراک‌گذاری اطلاعات شخصی‌تان از سوی ما

۱۱. تغییرات اعمال‌شده در ابلاغیه ما

۱۲. کنترل‌کنندگان اطلاعات و مخاطبان/تماس‌ها

 

۱. منابع اطلاعات شخصی

این ابلاغیه درخصوص اطلاعات شخصی‌ای قابلیت اجرا دارد که ما از شما یا درباره شما و از سایر منابع جمع‌آوری می‌کنیم. روش‌های جمع‌آوری این اطلاعات از منابع زیر در پایین شرح داده خواهد شد (به قسمت دوم رجوع کنید):

وب‌سایت‌های نستله. وب‌سایت‌های معطوف به مصرف‌کنندگان که توسط خود شرکت نستله یا از جانب این شرکت اداره می‌شوند (شامل ‌سایت‌هایی که ما تحت دامنه‌های اینترنتی خود‎/URLها به اداره آن‌ها می‌پردازیم و مینی‌سایت‌هایی که از سوی شبکه‌های اجتماعی طرف‌های سوم مانند فیس‌بوک اداره می‌شوند.) «وب‌سایت‌ها».

سایت‌ها/نرم‌افزارهای کاربردی تلفن همراه نستله. سایت‌ها یا نرم‌افزارهای کاربردی معطوف به مصرف‌کنندگان که توسط خود شرکت نستله یا از جانب این شرکت اداره می‌شوند، مانند نرم‌افزارهای کاربردی تلفن‌های هوشمند.

پست الکترونیکی، پیامک و سایر پیام‌های الکترونیکی. تعاملات انجام‌شده با استفاده از ارتباطات الکترونیکی بین شما و شرکت نستله.

مرکز پشتیبانی و ارتباط با مصرف‌کننده نستله (Nestlé CCCC).‎ مرکز پشتیبانی و ارتباط با مصرف‌کننده نستله («CCCC»).‎

فرم‌های ثبت‌نام آفلاین. فرم‌های ثبت‌نام چاپی و دیجیتال و همچنین فرم‌های مشابه که برای مثال از طریق پست، دموهای آماده، مسابقات و سایر برنامه‌های تبلیغاتی و رویدادها جمع‌آوری می‌کنیم.

تعاملات تبلیغاتی. تعامل با تبلیغات ما (برای مثال، اگر در یکی از وب‌سایت‌های طرف سوم ما با یکی از تبلیغ‌هایمان تعاملی داشته باشید، ما خواهیم توانست اطلاعاتی در زمینه آن تعامل دریافت کنیم).

اطلاعاتی که ما تولید می‌کنیم. در مسیر تعاملاتمان با شما، ممکن است اطلاعات شخصی‌ای را درباره شما تولید کنیم (برای مثال سوابق خرید شما از وب‌سایت‌های ما).

اطلاعات از سایر منابع. شبکه‌های اجتماعی طرف سوم (برای مثال فیس‌بوک و گوگل)، مطالعات بازار (درصورتی که بازخورد ارائه‌شده بی‌نام نباشد)، جمع‌آوری اطلاعات طرف سوم، ذینفعان تبلیغاتی نستله، منابع همگانی و اطلاعات دریافت‌شده در زمانی‌که از سایر شرکت‌ها کمک می‌گیریم

 

۲. اطلاعات شخصی که ما درباره شما جمع‌آوری می‌کنیم و نحوه جمع‌آوری آن

بسته به شکل تعامل شما با شرکت نستله (آنلاین، آفلاین، تلفنی، موارد مشابه)، می‌توانیم اطلاعات مختلفی را راجع‌به شما جمع‌آوری کنیم، که شرح آن مطابق زیر است.

اطلاعات تماس شخصی. این بخش شامل اطلاعاتی است که شما در اختیار ما قرار می‌دهید تا بتوانیم با شما تماس بگیریم. از آن میان می‌توان به نام، نشانی پستی، نشانی پست الکترونیکی، اطلاعات شبکه اجتماعی یا شماره تلفن اشاره کرد.

اطلاعات ورود به حساب‌کاربری. هر اطلاعاتی که برای دسترسی شما به حساب‌کاربری مخصوص خودتان مورد نیاز باشد. مثال‌ها شامل نشانی پست الکترونیکی/آی‌دی برای ورود به حساب‌کاربری، نام‌کاربری، رمز عبور غیرقابل‌بازیابی و/یا سوال امنیتی و پاسخ آن.

اطلاعات و تمایلات جمعیت‌شناختی. هر گونه اطلاعاتی که ویژگی‌های مردم‌شناختی یا شخصیتی شما را نشان می‌دهند. مثال‌ها شامل تاریخ تولدتان، سن و گروه سنی‌تان، جنسیت‌تان، موقعیت جغرافیایی‌تان (برای مثال کدپستی)، محصولات محبوب، سرگرمی‌ها و تمایلات و اطلاعات مربوط به خانواده و سبک زندگی.

اطلاعات به‌دست‌آمده از دستگاه تلفن همراه/کامپیوتر. هر نوع اطلاعاتی درباره سیستم کامپیوتر یا سایر دستگاه‌های فنی که برای دسترسی به یکی از وب‌سایت‌ها یا نرم‌افزارهای کاربردی ما مورد استفاده قرار می‌گیرند، مانند نشانی آی‌پی (IP) برای اتصال رایانه شما یا هر دستگاه دیگری به اینترنت، نوع سیستم عامل، و نوع و ورژن جستجوگر وب یا نرم‌افزار کاربردی. اگر با استفاده از دستگاه تلفن همراه مانند تلفن هوشمند، به وب‌سایت یا نرم‌افزارهای کاربردی نستله دسترسی بیابید، اطلاعات جمع‌آوری‌شده ممکن است در صورت مجاز بودن همچنین شامل آی‌دی دستگاه منحصربه‌فرد تلفن، آی‌دی تبلیغ، موقعیت جغرافیایی و سایر اطلاعات مشابه مربوط به دستگاه تلفن همراه، شود.

اطلاعات کاربری ارتباطات/وب‌سایت‌ها. درحالی‌که در وب‌سایت‌ها یا خبرنامه‌های گشت‌وگذار می‌کنید و با آن‌ها تعامل می‌نمایید، ما از فناوری‌های خودکار جمع‌آوری اطلاعات کمک می‌گیریم تا اطلاعات خاصی را درباره عملکردهای شما جمع‌آوری کنیم. این اطلاعات شامل لینک‌هایی که رویشان کلیک می‌کنید، صفحات یا محتوایی که مشاهده می‌کنید، مدت‌زمان آن و سایر اطلاعات و آمار مشابه درباره تعاملاتتان، مانند زمان پاسخ‌گویی به محتوا، خطاهای دانلود و طول مدت بازدید از صفحات مشخص، می‌شود. این اطلاعات با به‌کارگیری فناوری‌های خودکار مانند کوکی‌ها و وب‌بیکن‌ها به‌دست می‌آید. از دیگر راه‌های دستیابی به این اطلاعات استفاده از ردگیری طرف سوم برای اهداف تحلیلی و تبلیغاتی است. شما این حق را دارید که به استفاده از چنین فناوری‌هایی اعتراض کنید، برای اطلاعات بیش‌تر به قسمت چهارم رجوع کنید.

مطالعات بازار و بازخورد مصرف‌کنندگان. هر اطلاعاتی که شما درباره تجربه به‌کار بردن محصولات یا خدمات ما به‌طور داوطلبانه با ما به‌اشتراک می‌گذارید .

محتوای تولیدشده توسط مصرف‌کننده. هر محتوایی که تولید می‌کنید و سپس در شبکه‌های اجتماعی طرف سوم با ما به‌اشتراک می‌گذارید یا در یکی از وب‌سایت‌ها یا نرم‌افزارهای کاربردی ما بارگذاری می‌نمایید، که شامل استفاده از نرم‌افزارهای کاربردی شبکه‌های اجتماعی طرف سوم مانند فیس‌بوک می‌شوند. مثال‌هایی از این دست عبارتند از: عکس، ویدئو، داستان‌های شخصی، سایر مدیوم‌ها یا محتوای مشابه. در صورت مجاز بودن، ما محتوای تولیدشده توسط مشتری را در حوزه فعالیت‌های مختلفی، جمع‌آوری و منتشر می‌کنیم، که برخی از آن‌ها عبارتند از مسابقات، سایر تبلیغات، ویژگی‌های وب‌سایت‌ها، مشارکت مصرف‌کنندگان و شبکه‌های اجتماعی طرف سوم

اطلاعات به‌دست‌آمده از شبکه‌های اجتماعی طرف سوم. هر اطلاعاتی که به‌صورت عمومی در یک شبکه اجتماعی طرف سوم به‌اشتراک می‌گذارید یا اطلاعاتی که بخشی از پروفایل شما را در یک شبکه اجتماعی طرف سوم تشکیل می‌دهند (مانند فیس‌بوک) و شما اجازه می‌دهید شبکه اجتماعی موردنظر آن را با ما به اشتراک بگذارد. مثال‌هایی که می‌توان در این زمینه به آن‌ها اشاره کرد شامل اطلاعات پایه حساب‌کاربری شما (مانند نام، نشانی پست الکترونیکی، جنسیت، تاریخ تولد، شهر محل سکونت فعلی، عکس پروفایل، نام‌کاربری، فهرست دوستان و موارد مشابه) و هر اطلاعات یا فعالیت اضافی دیگری که شما اجازه به‌اشتراک‌گذاری آن را به شبکه اجتماعی طرف سوم می‌دهید، می‌شود. هر بار که شما با یکی از وب‌سایت‌ها یا نرم‌افزارهای کاربردی نستله ارتباطی برقرار می‌کنید یا مطلبی از آن‌ها دانلود می‌کنید، ما اطلاعات پروفایل شما (یا بخشی از آن) را در آن شبکه اجتماعی طرف سوم دریافت می‌کنیم. برای کسب اطلاعات بیش‌تر درباره نحوه کسب اطلاعات شما از یک شبکه اجتماعی طرف سوم، توسط نستله، یا چگونگی پیشگیری از به‌اشتراک‌گذاری چنین اطلاعاتی، لطفاً از وب‌سایت مربوط به آن شبکه اجتماعی طرف سوم بازدید کنید.

اطلاعات مالی و پرداختی. هر اطلاعاتی که برای ثبت یک سفارش به آن نیاز داریم، یا برای خرید از آن استفاده می‌کنیم، مانند اطلاعات مربوط به کارت اعتباری یا دبیت کارت (نام صاحب کارت، شماره کارت، تاریخ انقضاء و موارد مشابه)، یا اشکال دیگر پرداخت (در صورتی‌که دسترسی به آن‌ها امکان‌پذیر باشد). در هر حال، ما یا تأمین‌کنندگان پردازش پرداخت ما، امور و اطلاعات مالی و پرداختی ما را به‌شیوه‌ای اداره می‌کنند که با قوانین و مقررات اجرایی و همچنین استانداردهای امنیتی مانند PCI DSS انطباق داشته باشند.

مرکز پشتیبانی و ارتباط با مصرف‌کننده (CCCC).‎ ارتباط با یک مرکز پشتیبانی و ارتباط با مصرف‌کننده (CCCC) را می‌توان برای تأمین نیازهای عملیاتی محلی، مطابق قوانین اجرایی فهرست و ضبط نمود (برای مثال در فرآیندهای مربوط به کیفیت و آموزش). اطلاعات کارت‌های پرداخت ثبت نمی‌شوند. در جایی که به‌لحاظ قانونی موردنیاز باشد، در آغاز تماستان در جریان فرآیند ضبط قرار خواهید گرفت.

اطلاعات شخصی حساس. هدف ما جمع‌آوری یا پردازش اطلاعات حساس در روند عادی کسب‌وکارمان نیست. در جایی که لازم باشد اطلاعات حساس شما به هر دلیل پردازش شود، ما برای هر گونه پردازشی که داوطلبانه باشد، از پیش رضایت شما را جلب خواهیم کرد (برای مثال با اهداف بازاریابی). اگر اطلاعات شخصی حساس شما را با اهداف دیگر پردازش کنیم، به قوانین زیر متعهد خواهیم بود: (۱) شناسایی و پیشگیری از بروز جرم (که شامل پیشگیری از کلاه‌برداری نیز می‌شود)؛ و (۲) انطباق با قوانین اجرایی (برای مثال تطابق با تنوع گزارشات ما).

 

۳. اطلاعات شخصی مربوط به کودکان

ما آگاهانه اطلاعات شخصی کودکان زیر سیزده سال را جمع‌آوری نکرده و به آن‌ها دسترسی پیدا نخواهیم کرد. اگر متوجه شویم که به‌طور ناخواسته، اطلاعات شخصی کودکی زیر سن سیزده سال را جمع‌آوری کرده‌ایم، بلافاصله اطلاعات شخصی مربوط به او را از سوابقمان پاک می‌کنیم. بااین‌وجود، نستله ممکن است اطلاعات شخصی مربوط به کودکان زیر سن سیزده سال را مستقیماً از والدین یا قیم او دریافت کند و در حقیقت رضایت او را کسب نماید.

 

۴. کوکی‌ها، فناوری‌های مشابه، فایل‌های واقعه‌نگار/لاگ‌فایل‌ها (log files)، و وب‌بیکِن‌ها (web beacons)

کوکی‌ها/فناوری‌های مشابه. لطفاً اطلاعیه کوکی ما را مشاهده کنید [هایپرلینک را در این‌جا وارد کنید] تا با نحوه اداره تنظیمات کوکی خود و اطلاعات بیش‌تر درباره کوکی‌های مورد استفاده ما و اهداف کاربری‌ آن‌ها آشنا شوید

فایل‌های واقعه‌نگار/لاگ‌فایل‌ها. ما اطلاعات را در قالب لاگ‌فایل‌هایی که فعالیت‌های وب‌سایت را ضبط می‌کنند و آمار مربوط به عادات جستجوی شما را نشان می‌دهند، جمع‌آوری می‌کنیم. این مدخل‌ها (entries) به‌طور خودکار ایجاد می‌شوند، و به ما کمک می‌کنند تا خطاها را عیب‌یابی کنیم، عملکردها را بهبود دهیم و امنیت وب‌سایت‌هایمان را حفظ کنیم.

 

وب‌بیکن‌ها. وب‌بیکن‌ها (که تحت عنوان باگ‌های وب نیز شناخته می‌شوند) زنجیره‌های کوچکی از کدها هستند که یک تصویر گرافیکی در یک صفحه اینترنتی یا پست الکترونیکی را با هدف بازگرداندن اطلاعات به ما، ارائه می‌دهند. اطلاعاتی که با استفاده از وب‌بیکن‌ها جمع‌آوری می‌شود، شامل اطلاعاتی مانند نشانی آی‌پی و همچنین اطلاعات مربوط به نحوه پاسخگویی شما به یک کمپین پست الکترونیک (برای مثال زمان باز کردن پست الکترونیکی، لینک‌هایی که در پست الکترونیکیروی آن‌ها کلیک می‌کنید و موارد مشابه) می‌شود. ما در وب‌سایت‌هایمان از وب‌بیکن‌ها استفاده می‌کنیم یا آن‌ها را در پست الکترونیکی‌هایی که برای شما می‌فرستیم، قرار می‌دهیم. ما از اطلاعات به‌دست‌آمده از وب‌بیکن‌ها برای مقاصد گوناگونی استفاده می‌کنیم، که شامل ترافیک گزارش‌شده سایت، تعداد منحصربه‌فرد بازدیدکنندگان، تبلیغات، ممیزی و گزارش‌ پست الکترونیکیو شخصی‌سازی می‌شوند، ولی به این موارد محدود نمی‌شوند.

 

۵. استفاده‌هایی که از اطلاعات شخصی شما می‌شود

در بندهای زیر به شرح اهداف گوناگونی که برای جمع‌آوری و کاربری اطلاعات شخصی شما داریم و انواع اطلاعات شخصی‌ای که برای هر هدفی جمع‌آوری می‌شوند، می‌پردازیم. لطفاً دقت کنید که همه کاربری‌های زیر برای همه افراد کارآیی ندارند.

 

۶. به‌اشتراک‌گذاری اطلاعات شخصی

علاوه بر ذینفعان شرکت نستله که در قسمت‌های کنترل‌کنندگان اطلاعات و مخاطبان/تماس به آن‌ها اشاره می‌شود (به قسمت دوازده رجوع کنید)، ما اطلاعات شخصی شما را با انواع سازمان‌های طرف سوم که در این‌جا به آن‌ها اشاره شده است، به‌اشتراک می‌گذاریم:

 

تأمین‌کنندگان خدمات: این شرکت‌ها، شرکت‌های خارجی‌ای هستند که ما از آن‌ها برای کمک به کسب‌وکارمان (برای مثال، انجام سفارش، فرآیند پرداخت، تشخیص کلاهبرداری و تأیید هویت، عملیات وب‌سایت، شرکت‌های مطالعات بازار، خدمات پشتیبانی، تبلیغات، راه‌اندازی وب‌سایت، تحلیل داده، CRC [کد افزونگی چرخشی‎/Cyclic Redundancy Check] و موارد مشابه) استفاده می‌کنیم. تأمین‌کنندگان خدمات، و کارکنان برگزیده آن‌ها تنها در صورتی مجاز به دسترسی به و استفاده از اطلاعات شخصی شما هستند که از سوی ما به آن‌ها اجازه این کار داده و برای انجام مأموریت خاصی انتخاب شده باشند. این اقدام تنها با رعایت اصول و آموزش‌های ما امکان‌پذیر است و اطلاعات شخصی شما همواره محرمانه و امن باقی خواهد ماند. [در جایی که قوانین اجرایی لازم بدانند، می‌توانید فهرستی از تأمین‌کنندگانی را که اطلاعات شخصی شما را پردازش می‌کنند، داشته باشید] (برای تماس با ما به قسمت دوازدهم رجوع کنید).

 

آژانس‌های گزارش اعتبار/کارگزار وصول مطالبات. تا‌جایی که قوانین اجرایی اجازه بدهند، آژانس‌های گزارش اعتبار و کارگزاران وصول مطالبات، شرکت‌های خارجی‌ای هستند که ما برای تأیید اعتبار شما از آن‌ها کمک می‌گیریم (به‌خصوص برای سفارشاتی که فاکتور دارند).

 

شرکت‌های طرف سوم که از اطلاعات شخصی برای اهداف بازاریابی خود استفاده می‌کنند. به‌جز در شرایطی که شما رضایت خود را اعلام کرده باشید، ما اطلاعات شخصی شما را به شرکت‌های طرف سوم برای اهداف بازاریابی خودشان، نخواهیم داد و نخواهیم فروخت. اطلاعاتی که ما در اختیار داریم تنها پس از رضایت شما به‌اشتراک گذاشته خواهند شد.

 

دریافت‌کنندگان طرف سوم اطلاعات که از آن‌ها به دلایل قانونی یا مطابق ادغام‌ها/اکتساب‌ها استفاده می‌کنند. ما اطلاعات شخصی خود را به دلایل قانونی یا در قالب ادغام‌ها و اکتساب‌ها در اختیار طرف‌های سوم قرار می‌دهیم (برای مشاهده جزئیات بیش‌تر به قسمت پنجم رجوع کنید).

۷. نگهداری اطلاعات شخصی

مطابق قوانین اجرایی، ما تا زمانی‌که برای تأمین اهداف مربوط به جمع‌آوری اطلاعاتتان ضروری باشد یا برای تطابق با شرایط قانونی اجرایی، از اطلاعات شخصی شما استفاده می‌کنیم (همان‌طور که در قسمت پنجم در بالا توضیح داده شده است). آن دسته از اطلاعات شخصی که برای ارائه تجربه‌ای شخصی به شما به‌کار می‌روند (برای جزئیات بیش‌تر به قسمت پنجم در بالا رجوع کنید) برای مدت‌زمانی که در قالب قوانین اجرایی مجاز باشد، حفظ خواهند شد

۸. به‌اشتراک‌گذاری، ذخیره‌سازی و/یا انتقال اطلاعات شخصی شما

 ما از ابزارهای اندازه‌گیری مناسبی (که در این‌جا به شرح آن‌ها پرداخته شده است) برای محرمانه و غیرقابل‌دسترسی نگه‌داشتن اطلاعات شخصی شما استفاده می‌کنیم. بااین‌وجود، لطفاً دقت کنید که این اقدامات حفاظتی در مورد اطلاعاتی که شما خودتان در فضاهای عمومی به‌اشتراک می‌گذارید (مانند شبکه‌های اجتماعی طرف سوم) قابل‌اجرا نیستند.

 

افرادی که می‌توانند به اطلاعات شخصی شما دسترسی پیدا کنند. اطلاعات شخصی شما توسط نیروهای مجاز ما در صورت لزوم و با در نظر گرفتن هدفی که اطلاعات شخصی شما مطابق آن جمع‌آوری شده است پردازش می‌شوند (برای مثال نیروهای ما که مسئولیت امور پشتیبانی مصرف‌کننده را بر عهده دارند، به سوابق مصرف شما دسترسی خواهند داشت).

 

اقدامات انجام‌شده در محیط‌های عملیاتی. ما اطلاعات شخصی شما را در محیط‌های عملیاتی‌ای که از روش‌های معقولی در حوزه جلوگیری از دسترسی غیرمجاز استفاده می‌کنند، ذخیره می‌کنیم. ما برای حفاظت از اطلاعات شخصی شما از استانداردهای معتبری استفاده می‌کنیم. متأسفانه انتقال اطلاعات از طریق اینترنت، از امنیت تمام‌وکمالی برخوردار نیست و هر چند ما همه تلاش خود را برای حفاظت از اطلاعات شما انجام می‌دهیم، نمی‌توانیم حفظ اطلاعات در فرآیند انتقال از وب‌سایت‌ها یا نرم‌افزارهای کاربردی‌مان را تضمین کنیم.

 

اقداماتی که انتظار داریم شما انجام دهید. ایفای نقش شما نیز در حفظ اطلاعات شخصی‌تان حائزاهمیت است. وقتی یک حساب‌کاربری آنلاین باز می‌کنید، لطفاً مطمئن شوید که گذرواژه انتخابی شما به‌سادگی قابل‌حدس‌زدن نیست و هرگز گذرواژه خود را با شخص دیگری در میان نگذارید. شما مسئول محرمانه نگه‌داشتن این گذرواژه و هرگونه استفاده‌ای که از حساب‌کاربری شما می‌شود، هستید. اگر از رایانه اشتراکی یا عمومی استفاده می‌کنید، هرگز نام‌کاربری، نشانی پست‌الکترونیکی‌ یا گذرواژه خود را در حافظه سیستم ذخیره نکنید و اطمینان حاصل کنید که پیش از هر بار ترک رایانه خود، از حساب‌کاربری‌تان خارج شوید. همچنین لازم است از هر گونه تنظیمات مربوط به حفظ حریم خصوصی که ما در وب‌سایت یا نرم‌افزار کاربردی خود ارائه می‌دهیم، استفاده کنید.   

 

 

انتقال اطلاعات شخصی‌تان. به‌دلیل ماهیت بین‌المللی کسب‌وکار ما، ممکن است نیاز باشد که اطلاعات شخصی شما در گروه نستله و همچنین در میان طرف‌های سوم (همان‌طور که در قسمت ششم در بالا توضیح داده شد)، مطابق اهدافی که در ابلاغیه حفظ حریم شخصی درخصوص آن‌ها توافق شد، جابه‌جا شوند. به‌دلایل مشابهی ممکن است اطلاعات شما را به کشورهایی ارسال کنیم که قوانین و شرایط حفظ اطلاعات شخصی در آن‌ها با کشوری که شما در آن سکونت دارید متفاوت است.  

۹. حقوق شما

دسترسی به اطلاعات شخصی. شما حق آن را دارید که برای داشتن دسترسی، بازبینی و حتی نسخه الکترونیکی یا فیزیکی اطلاعاتتان درخواست بدهید. شما همچنین حق درخواست اطلاعات درخصوص منبع اطلاعات شخصی‌تان را دارید.

 

می‌توانید با ارسال یک پست الکترونیکی به ما به نشانی [X] یا یک نامه به نشانی [نشانی]، و پیوست نسخه‌ای از اطلاعات شناسایی یا هر مدرک معادل دیگری (در صورتی که ما ارسال آن را درخواست کرده و قانون نیز این اجازه را می‌دهد) این حقوق را پیگیری نمایید. اگر این درخواست توسط شخص دیگری غیر از شما ارائه شود، بدون ارائه اسناد رسمی که نشان می‌دهد درخواست در حقیقت از سوی شما ارائه شده است، درخواست رد خواهد شد. لطفاً توجه کنید هر گونه اطلاعات شناسایی که در اختیار ما قرار می‌گیرد، تنها در حیطه و مطابق آنچه بر طبق قانون مجاز است، پردازش خواهد شد.

 

 

حقوق دیگر (برای مثال تغییر یا حذف اطلاعات شخصی). درجایی که قانون مجاز بداند، می‌توانید (۱) درخواست حذف، انتقال، تصحیح یا بازبینی اطلاعات شخصی‌تان را بدهید؛ (۲) استفاده و به‌اشتراک‌گذاری اطلاعات شخصی‌تان را محدود کنید؛ و (۳) موافقت خود را نسبت به هر یک از پردازش‌هایی که روی اطلاعاتتان انجام می‌دهیم، رد کنید.

 

 

لطفاً توجه کنید که در برخی شرایط خاص، ما نخواهیم توانست اطلاعات شخصی شما را بدون حذف حساب‌کاربری‌تان حذف کنیم. ممکن است لازم باشد برخی از اطلاعات شخصی شما را پس از درخواست حذفتان، برای رعایت قوانین و تعهدات قراردادی نگه‌داریم. این اجازه را نیز مطابق قوانین اجرایی خواهیم داشت که برخی از اطلاعات شخصی شما را برای تأمین نیازهای کسب‌وکارمان نگه‌داریم. در جایی که امکان دسترسی به آن وجود داشته باشد، وب‌سایت‌های ما یک قابلیت خاص دارند که به‌کمک آن می‌توانید آن بخش از اطلاعات شخصی را که خودتان ارائه داده‌اید بازبینی و ویرایش کنید. لطفاً توجه کنید که ما از مصرف‌کنندگان ثبت‌شده خود می‌خواهیم که مشخصات خود (مانند نشانی پست الکترونیکی/نام‌کاربری، گذرواژه) را پیش از دسترسی به آن و اعمال تغییرات در حساب‌کاربری‌شان، تأیید کنند. این اقدام مانع از دسترسی غیرمجاز به حساب‌کاربری شما می‌شود

 

 

 

امید ما آن است که بتوانیم پاسخ‌گوی سوالاتی که درخصوص نحوه پردازش اطلاعات شخصی‌تان دارید باشیم. بااین‌وجود، اگر نگرانی‌های حل‌نشده دارید، همچنان حق آن را دارید که به مقامات بانفوذ حفاظت اطلاعات شکایت کنید.

۱۰. گزینه‌های شما درخصوص نحوه به‌اشتراک‌گذاری اطلاعات شخصی‌تان از سوی ما

تلاش ما بر آن است تا در حوزه اطلاعات شخصی‌ای که شما به ما می‌دهید، چندین گزینه در اختیار شما قرار دهیم. سازوکارهای زیر، کنترلی لازم روی اطلاعات شخصی‌تان را به شما می‌دهند:

 

 

کوکی‌ها/فناوری‌های مشابه. شما می‌توانید رضایت خود را به روش‌های زیر مدیریت کنید: (۱) با استفاده از راهکار مدیریت رضایت ما، یا (۲) جستجوگرتان، تا بتوانید جلوی برخی از کوکی‌ها/فناوری‌های مشابه یا همه آن‌ها را بگیرید، یا پیام‌های اخطار در زمان استفاده شدنشان دریافت کنید. لطفاً به قسمت چهارم در بالا رجوع کنید.

 

تبلیغات، بازاریابی و سایر فعالیت‌های تبلیغاتی. می‌توانید رضایت خود را برای این‌که نستله بتواند از اطلاعات شخصی شما برای تبلیغ کالاها و خدمات خود استفاده کند، اعلام کنید (به‌کمک انتخاب گزینه‌های موجود در فرم‌های ثبت‌نام یا پاسخ‌گویی به سوالاتی که نمایندگان مرکز پشتیبانی و ارتباط با مصرف‌کننده (CCCC) از شما می‌پرسند). اگر تصمیم گرفته‌اید که دیگر نمی‌خواهید در این مکاتبات دخیل شوید، می‌توانید گزینه عدم دریافت پیام‌های مربوط به بازاریابی را (مطابق دستورالعمل‌هایی که برای هر کدام از این نوع مکاتبات تهیه شده است) در هر زمانی که تمایل دارید، انتخاب کنید. برای قطع دریافت پیام‌های بازاریابی که ممکن است از سوی رسانه‌های مختلفی برای شما ارسال شوند (شامل شبکه‌های اجتماعی طرف سوم نیز می‌شود) می‌توانید هر زمان که بخواهید با استفاده از لینک‌های موجود در مکاتباتمان، ورود به وب‌سایت‌ها/نرم‌افزارهای کاربردی یا شبکه‌های اجتماعی طرف سوم و تنظیم اولویت‌های کاربری‌تان در پروفایل حساب‌کاربری و برداشتن تیک‌هایی که قبلاً زده‌اید یا تماس با مرکز پشتیبانی و ارتباط با مصرف‌کننده، از سیستم خارج شوید. لطفاً دقت کنید که حتی اگر از سیستم دریافت پیام‌های بازاریابی خارج شوید، همچنان پیام‌های اداری از ما دریافت خواهید کرد، مانند سفارش‌ها، تأییدیه سایر تعاملات، یادآورهای مربوط به فعالیت‌هایی که در حساب‌کاربری‌تان انجام می‌شود (برای مثال تأییدیه‌های حساب‌کاربری، تغییر گذرواژه و موارد مشابه) و سایر اعلامیه‌های مهم نامرتبط با بازاریابی.

 

شخصی‌سازی (آفلاین و آنلاین): در جایی که قانون لازم بداند، اگر مایل باشید که اطلاعات شخصی‌ای که در اختیار شرکت نستله قرار داده‌اید، تجربه‌ای شخصی/محتوا و تبلیغات هدف شما را به شما ارائه دهند، می‌توانید به این مسأله اشاره کنید (با تیک زدن گزینه‌های موجود در فرم ثبت‌نام یا پاسخ‌گویی به سوال/سوالات نماینده مرکز پشتیبانی و ارتباط با مصرف‌کننده (CCCC) ما). اگر تصمیم گرفتید که دیگر از این شخصی‌سازی استفاده نکنید، می‌توانید در هر زمان که مایل هستید با ورود به وب‌سایت یا نرم‌افزارهای کاربردی و تنظیم اولویت‌های کاربری‌تان در پروفایل حساب‌کاربری و برداشتن تیک گزینه‌های مربوطه یا تماس با  مرکز پشتیبانی و ارتباط با مصرف‌کننده (CCCC) ما، از سیستم خارج شوید.

 

 

تبلیغات هدف. ما با شبکه‌های تبلیغاتی و سایر کسانی که خدمات تبلیغاتی ارائه می‌دهند (“Advertising Providers”) همکاری می‌کنیم. این گروه‌ها به‌جای ما و سایر شرکت‌های غیروابسته در اینترنت، خدمات تبلیغاتی ارائه می‌دهند. برخی از این تبلیغات مطابق سلایق شما و با در نظر گرفتن اطلاعاتی که از سایت‌های نستله یا وب‌سایت‌های غیروابسته در طول زمان جمع‌آوری شده است، تنظیم می‌شوند. می‌توانید برای کسب اطلاعات بیش‌تر درباره این نوع تبلیغات و همچنین نحوه خروج از روش‌های تبلیغاتی سلیقه-محور از سوی شرکت‌هایی که در برنامه خود-تنظیم‌شونده (که به‌طور خودکار تنظیم می‌شود) DAA ‪(Digital Advertising Alliance)‬ شرکت می‌کنند، به وب‌سایت www.aboutads.info/choices رجوع کنید. به‌علاوه، می‌توانید برای خروج از این نوع تبلیغات در نرم‌افزارهای کاربردی تلفن‌های همراهِ شرکت‌هایی که در نرم‌افزار AppChoices (متعلق به DAA) شرکت می‌کنند، نرم‌افزار مربوطه را از فروشگاه آنلاین IOS یا Android خریداری کنید. همچنین می‌توانید با رفتن به قسمت تنظیمات خدمات موقعیت مکانی دستگاه، مانع از کسب اطلاعات دقیق مکانی از یک تلفن همراه شوید.

۱۱. تغییرات این ابلاغیه

اگر شکل استفاده از اطلاعات شخصی شما را تغییر دهیم، این ابلاغیه را به‌روز خواهیم کرد. این حق را خواهیم داشت که روش‌های خود و نیز این ابلاغیه را در هر زمان که بخواهیم تغییر دهیم، لطفاً برای مشاهده به‌روزرسانی‌ها و تغییرات این ابلاغیه هر چندوقت یک‌بار پی‌گیری نمایید.

برای پرسیدن سوالات خود یا اظهارنظر درباره این ابلاغیه و روش‌های حفظ حریم شخصی ما یا برای انتقاد از میزان تطابق روش‌های ما با قوانین اجرایی حفظ حریم خصوصی، لطفاً با ما به نشانی زیر تماس بگیرید:‌ [X]، به‌نشانی [X] برای ما بنویسید یا با  مرکز پشتیبانی و ارتباط با مصرف‌کننده (CCCC) ما به‌شماره [X] تماس بگیرید.

همچنین می‌توانید با واسطه ما در بخش محافظت اطلاعات از طریق نشانی پست الکترونیکی[X] یا نشانی پستی [X] تماس برقرار کنید.

 

ما هر گونه انتقادی را درباره نحوه کارمان با اطلاعات شخصی شما (شامل انتقادی که نشان می‌دهد ما حقوق شما را در قوانین اجرایی حفظ حریم شخصی نقض کرده‌ایم) محترم شمرده و آن را بررسی خواهیم کرد.

جستجو

هنوز محتوای مورد نظر خود را نیافته‌اید؟

موتور جستجوی هوشمند سوالات را امتحان کنید. این موتور جستجو در همه حالات پیشنهادهایی برای شما دارد.